onsdag, december 20, 2006

checkar ut

Nu hänger jag in office-outfiten i garderoben, drar på mig tomte-skägget och checkar ut för i år.

Återkommer tillsammans med vardagen i början av januari nästa år, tiden fram till dess ska jag ägna mig åt min familj, några få kära vänner och åt mig själv.

Är inte redo att sammanfatta året riktigt än, men ett konstaterande är solklart: jag känner att jag fått några riktig trevliga, kloka bekantskaper ute i bloggosfären! Ni vet nog vilka ni är och jag är SÅ glad att ni finns; att jag får kika in på era bloggar och dela er vardag, att ni bryr er om mina upp- och nergångar och att jag kan få så välbehövliga tips om både mode, trender & heminredning. Kram till er!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

God Jul till dig, maken och barnen!

Hoppas julen på landet blir lika härlig som sommarsemestern var och att ni kommer hem utvilade och laddade inför vardagen igen!!

Kram Lena

8:34 em  
Anonymous Anonym said...

Ha det så bra på jullovet! Vi ses i januari igen!
God Jul & Gott Nytt 2007!
Kram, Sara

7:02 fm  
Blogger Medelålders mode said...

Jag rullar på i samma morgontofflor som vanligt. Får väl snarast checka in i något vackert till nyår i alla fall:)
Ha en skön helg!

12:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home