fredag, augusti 31, 2007

på rull igen!

Kort kort inlägg så här sista dagen i augusti:
Sommaren har varit jättefin. Var på landet vecka efter vecka efter vecka och det var underbart med långledigt. Äta gott, sova, träna, läsa, gulla med familjen, plocka blåbär.. Livet när det är som bäst.

Nu har vardagen brutit ut, det var tungt att komma till stan och till verkligheten. Alla barnen är igång med skola respektive dagis, maken och jag jobbar, träningspass brottas med föräldramöten och kick-offer i almanackan.

Har ju lärt mig den sura vägen att det gäller att ta vara på varje dag så jag bemödar mig om att prioritera vad som får plats i mitt liv. Försöker rensa bland alla ”måsten” och inte lägga tid på fel saker. Lyckas hyggligt bra hittills, så än så länge ser hösten ser relativt ljus ut!

Återkommer!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Sara said...

Vad kul att du är tillbaka!

8:28 fm  
Blogger Medelålders mode said...

Instämmer!

5:46 em  
Blogger J said...

Hej,Villa bara säga att jag tänker på dig!

2:32 em  
Anonymous Anonym said...

Hej - jag hittade hit via ettbraliv som jag och en kompis driver - jag kollade upp Fivefingers åt dig - 900 för classic och 950 för sprint - webbsida i länk på min sida i svaret!

Beklagar din förlust - det är förjävligt!

1:45 em  
Blogger Jes/Vita villa vila said...

Gillar din blogg. Kommer tillbaka!

/Jes

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home