fredag, mars 09, 2007

underligheter

Runt om på bloggarna valsar en utmaning; berätta sex egen-domligheter och skicka sen vidare. Havsfrun; jag blir smickrad av att du är intresserad av mina konstigheter (även om jag nog blottar en del av dem allt eftersom) så här kommer sex detaljer som du nog inte vet om mig:

* Jag vill att griljeringen på julskinkan ska vara jätte-jätte-JÄTTE-tjock. Ett centimetertjockt lager av ägg, senap och ströbröd – mums!

* Jag inbillar mig att jag skulle vara världens bästa programmerare om jag valde att satsa på det spåret (obs att jag alltså inte kan ett smack om programmering idag, men OM jag skulle satsa på det så skulle jag vara världsbäst!)

* Jag spelar gärna Röj, Tetris och Lumines i timmar. Stör ej.

* Jag tror att jag är en superbra löpare trots att jag bara vid enstaka tillfällen och i medvind springer milen på under en timme.

* Jag har väldigt, väldigt ludna armar. Tur nog är stråna ljusa och tunna så de är inte så iögonfallande, men jag föredrar att långärmat för att slippa kommentarer.

* Enda gången då fartdjävulen griper mig är när jag står på slalomskidor; då växer hornen ut och jag VRÄKER nedför backen i värsta Anja-speed. I övrigt är jag västa mes, bilar ska helst inte gå snabbare än 50km/h.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Medelålders mode said...

Nu måste jag googla på röj, tetris och lumines. Känner igen tetris men vet inte vad det är. Intressant.
Knäck mig inte med milen under 1 timme. Det tyckte jag var bra när jag klarade för 15 år sen!

5:14 em  
Blogger Sara said...

Tetris var jag fast i för några år sedan. Måste nog börja igen... :-)

9:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home