tisdag, januari 16, 2007

kategorier

Vare sig man ville eller ej så tvingar Blogger en nu att gå över till nya versionen. Jag var inte helt mogen men forcerade mig igenom proceduren (som för övrigt var plättlätt och gick helsmidigt, trots att belastningen antagligen är rätt hög?).

Såg till min förtjusning att man nu kan kategorisera sina inlägg, en riktigt trevlig funktion! Nu blir det ett hästjobb att definiera passande kategorier och sen gå igenom alltihop tillbaka i tiden…

Det är med blandade känslor jag läser mina gamla inlägg, vissa är ju soliga & positiva medan andra känns mörksvarta. Vet inte riktigt om det gynnar det för tillfället hyggligt ljusa läget att titta tillbaka, men samtidigt är det befriande att vi faktiskt – trots att resan varit urjobbig – kommit framåt i rätt riktning!

Etiketter: