fredag, januari 27, 2006

mellanstadiekillar

Som jag nog nämnt tidigare tycker jag det är en förmån att dela hushåll med mellanstadiekillar (trots prepubertala utbrott)! Vem hade annars introducerat mig till alla dinosaurers latinska namn, Bioniclar och Dragonball? Visst, kanske en dotter hade gjort det, men kollar jag på killarnas jämnåriga flickkamrater verkar det vara hästar, Bratz och frisyrer som hamnar högst på listan...

Utan killarna hade jag förmodligen inte vetat något om Nintendo DS, Gamecube, lödtenn, PSP, Duel Masters eller trestegsblockeringar. Naruto, XBox 360, Prince of Persia, Mario och Doktor Mugg hade nog varit okända begrepp. Jag hade troligen varit ovetande om Peach, Homer & Bart, Gameboy SP, UMD och Shonen Jump. Vilket torftigt liv!


Tack mina älskade stora små killar för att ni låter mig åka med på er häftiga resa!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Runt 40 said...

Visst är de?!

5:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home