söndag, januari 22, 2006

får jag fresta med en latte?

Måste bara fresta med en bild på den supergoda latte jag gjorde i eftermiddags med hjälp av den visp jag fick av en av killarna i julklapp.

För en så´n här får man betala minst 29 pix på Fina Gatan!

Vet inte om det är hädelse eller dubbel njutning att äta något till, men jag vill erkänna att en kanelbulle storlek XL slank ner parallellt - hur gott var inte det?

Ibland är livet femstjärningt, påminn mig om det om jag (mot förmodan) vid något tillfälle skulle bli gnällig!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Runt 40 said...

Liten rackare, 49:- på Teknikmagasinet!

8:43 em  
Blogger Runt 40 said...

Det går bra med en stavmixer också, en så´n har du väl (om än nerpackad)? Trixet är att hålla verktyget precis vid ytan så man vispar in mycket luft. Sen brukar jag värma mjölken (i ett vispvänligt glas i micron) innan jag vispar, undrar om det bidrar till det fina resultatet?

9:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home