onsdag, september 20, 2006

ont, det gör ont

HATAR att ha ont i huvudet. Alltid är det någon lustigkurre kom börjar svamla om fantomsmärtor och annat, medan jag lider och känner hur hjärnloben innanför höger ögonbryn håller på att växa ut och falla ner över höger öga.

Har alltid ont på samma ställe, undrar om det är något fel just där?

Det blir varken värre eller bättre beroende på om jag fumlar fram med eller utan glasögon, radion irriterar men utgör samtidigt en ljudridå mot allt spring i korridoren, solen ligger på så jag försöker mörka med persienner. Har några möten jag måste gå på (måste och måste – världen stannar väl inte om jag inte kommer, men jag får dubbel hög skit senare istället), egentligen vill jag gå hem och lägga mig men där är det tre små kycklingar som pockar på hela tiden.

Usch för huvudvärk.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är hemskt med huvudvärk. Jag har haft det i flera år från och till och nu fattade jag att jag faktiskt behöver glasögon. Översynt, brytningsfel och tydligen skelar jag också??!
Hoppas att du är huvudvärksfri idag!

10:52 fm  
Blogger Runt 40 said...

Åh - tack! Jag är också bekymrad över ögonen men optikern har inte hittat mer än de vanliga felen.. Kanske ska byta optiker?
Har du hittat några snygga bågar ännu?

3:22 em  
Anonymous Anonym said...

Ett par Gucci. Helt plötsligt ser jag fram emot att ha glasögon. :-)
Min optiker verkar vara väldigt bra, supergrundlig- jag har gjort tre undersökningar innan han beställde glas idag.

7:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home