tisdag, maj 30, 2006

väntan

Tålamod var inte en gåva Gud gav mig. Varför går vissa saker så in i helvete långsamt? Det är så bottenlöst tråkigt och frustrerande att vänta på saker & ting och det känns som att aktiviteten på andra fronter liksom fryser till is under väntetiden.

Just nu väntar jag på mäklaren.
Vi var ju och kollade på en stuga och den var verkligen finfin.
Vill ha.
Om vi har råd.

Nu har det varit visning igen och ett antal människor har kollat och några andra har tydligen visat intresse. Tror ni inte att mäklaren passar på att åka på två veckor semester då? Och inte är det så att någon av kollegorna kan ta över, näedå. All aktivitet ligger nere fram tills att han kommer tillbaka.

Så nu får vi vänta.

Suck och stön.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vad frustrerande! Jag är sådan att när jag börjat tänka på något så måste jag ha - genast - orkar inte ha det där tålamodet som kanske är bra att ha ibland. Jag är som ett barn - går omkring och kan inte tänka på något annat innan allt är klart. JAg skulle bli vansinnig!

1:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home