fredag, maj 19, 2006

fler sidor

Några sidor som mot alla odds fångar mitt intresse:

Dagens Industri som är världens tristaste tidning (oops så politiskt inkorrekt att säga så!) har ett affärsmagasin för yngre bizzenissar – Diego. Trots att jag varken gillar DI, är ung eller bizzenisse, så gillar jag den!

FastFoodLovers är en blogg som kikar på vad som rör sig inom hel- och halvfabrikatsindustrin. Hur spännande låter det? Men kolla; med stor kärlek och entusiasm tuggar bloggaren i sig snacks, mackor, burgare och annat. Jättekul att läsa, även om jag själv nästan aldrig äter den typen av mat.

Sudoku-sidan på SvD – hur skoj som helst! Snabbare än korsord, kuligare än gamla röj och patiens; en vila för en pappersskyfflare som jag!

Hemnet – bostadsporr för alla. Inte bara för att jaga fritidshus utan av ren nyfikenhet; hur ser lägenheterna ut på Östermalm? Hur verkar det där i krokarna runt Enskede? Hur möblerar folk egentligen sina vardagsrum? Är det bara vår hall som är knäpp eller är alla hallar det? Här finns alla svaren!

Hur spännande kan kommunens hemsida vara? Faktum är att jag tycker Stockholms Stads hemsida är fullproppad med info på hög och låg nivå.

Det trodde ni inte om mig?!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Xtian said...

"mot alla odds" fångar ditt intresse... då är berömmet desto större! Vi tackar för att du gillar oss - Vi gillar dig!

11:21 em  
Blogger Runt 40 said...

Win - win situation?!

11:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home