fredag, maj 05, 2006

det bästa på 80-talet!

Det bästa på åttiotalet måste ha varit seglarskon! Hur snygg och praktisk som helst och funkade till allt! Även jag som inte är modeintresserad måste ju ha något på fötterna och jag blir glad att se att seglardojjan återvänt och nu i ny, nättare modell:
Just den här är från Din Sko, helt i skinn för bara 380:-!

Vad jag fullständigt glömt (eller förträngt) är de FÖRFÄRLIGA skavsår man fick innan skon var ordentligt ingången. Hu! Min högra häl ser ut som den gjorde våren 1984 (inga detaljer, men tänk "köttfärs").

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Medelålders mode said...

Åh, jag har kört med seglarskor ända sen 80-talet och nu är jag äntligen modern igen.
Kanske dags att investera i en nätt variant också. Den var snygg!

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home