tisdag, maj 02, 2006

omstart

Hade peppat upp mig så inför en sak i fredags; åhej åhå – jag är himla bra och klarar allt! Sen blev det hela inställt pga sjukdom. Det var inte jag som var sjuk utan någon annan, jag var taggad till tusen!

Lite som att komma till uppkörningen och mötas av att det är punka på bilen.

Platt fall.

Nu blir det nytt försök på fredag:
* Läge att göra omstart på upp-pumpningen
* Läge att försöka övertyga mig själv om att en vecka extra tid att öva gynnar mig
* Läge att önska den insjuknade ett snabbt tillfrisknande (borde naturligtvis vara överst på listan, men var det en vanlig sketen förkylning och inte något dramatiskt)

På igen bara!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Runt 40 said...

Behövs mer än någonsin om jag ska jacka upp mig då!
Tack!

1:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home