onsdag, maj 31, 2006

vacum-skalle

Vilket vacum.

Skallen är helt tom.
Borde vara fylld med jobb men det VILL sig liksom inte. Försöker skriva långa, trevliga mail till mina vänner men det vill sig inte heller. De trista, gnälliga rader som växer fram besparar jag vännerna från.

Lika bra att tänka på något annat; min önskelista till exempel.

Först och främst HUSET då. Men där står det ju stilla (eller förresten inte; jag ringde till mäklarkontoret utan att uppge vem jag var, bara för att höra kollegan säga att ”det HAR VARIT visning på huset och det är MÅNGA intresserade och priset kommer säkert SKENA iväg och mäklaren är BORTREST”). Phu.

En ny kamera; min digitalkamera börjar knarra & gnissla. Den är inne på femte året, så det är förlåtet – nu behövs en ny.

En hängmatta om det blir så att vi får huset.

Nya hörlurar till min kära, lilla mp3-spelare.

Belysning till akvariet. Ja, jag önskar mig det för jag lyckas inte hitta rätt sort själv. Jag vill att någon annan hittar en, byter den trasiga mot den nya och låter ljuset flöda över firrarna.


En ny flarra av min favoritdoft, Escada by Margaretha Ley.

…i övrigt är jag materiellt sett helt nöjd.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Runt 40 said...

Men parfym är ju så kul! Bästa tipset; beta av en eller två varje gång du passerar en parfymaffär istället för tio samtidigt på flygplatsen!

12:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home