tisdag, mars 21, 2006

torris

Det är så konstigt att jag ibland bara blir helt TORR över hela kroppen. Knastertorr och lixom nästan dammig – vad beror det på?

Det killar och svider och går inte att bota genom att smörja in sig med vare sig oljor eller krämer eller nå´t, det bara fortsätter att klia. Har varit med om samma sak förr; det fortsätter och fortsätter för att en dag plötsligt försvinna lika snabbt som det kom. Mysko värre.

I bakhuvudet snurrar stress stress – orsaken är stress och innerst inne vet jag att det är just vad det handlar om; uppsägningshoten på jobbet, LillStumpans toktrots, pojkens diagnos – konstigt egentligen att jag inte är helt knottrig.

Men jag tar ju itu med allt så gott jag kan, vad mer kan jag göra?

BARA DET SLUTAR KLIA!!!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger The Female Dinousaur said...

Jag är precis likadan. Det är extremt torrt i det här kyliga vädret. Kan bero på det!?

10:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home