fredag, mars 31, 2006

byter färg

Behöver något fräscht, kör lite blått ett tag.

Tappade tyvärr listan på alla mina favvo-bloggisar, ska fixa det vid tillfälle.
Oroa er inte, jag vet var ni finns!

Kan vidare erkänna att även jag roar mig med lite statistik mellan varven och jag blir mycket glad när jag ser att ni är några trogna själar som kikar förbi regelbundet. Tack!

Det är också kul att titta på vilka sökord som lett folk hit; bukfett och Perelli fick direkt konkurrens av gårdagens heta rubrik trosor! Någon som väntat sig något svettigare och blev besviken?!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger The Female Dinousaur said...

Tjusigt!
Önskar att jag kunde ge dig något råd ang 'situationen' med sonen. Tycker det var fantastiskt oproffsigt av dem att inte lyfta fram en enda positiv grej om honom. Det känns ju som a och o när man diskuterar sådana här saker, tycker man. Därför att man redan är så inställd på allt det negativa och att varje positiv grej blir så stor och så skön att höra. Men det känns ju som om någon annan instans än skolan borde blandas in.

9:28 fm  
Blogger Runt 40 said...

Skolan hade nog/förhoppningsvis en tillfällig svacka.

Tur nog har vi kontakt med två externa instanser, den ena helt ny så vi vet inget än, den andre väldigt trygg&positiv.

Vet du - ibland är det skönt att slippa råd (även om vissa råd kan vara guld värda och tacksamt tas emot)och bara få en klapp på axeln istället...

10:20 fm  
Blogger The Female Dinousaur said...

Klapp, klapp... :-)

9:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home